آشکار شدن زندگی رویایی شما
نوشته شده توسط : نیک

راهنمای کامل قانون جذب

چگونگی آشکار شدن زندگی رویایی شما

 

راهنمای کامل قانون جذبراهنمای کامل قانون جذب

 

هنگامی که در مورد موفقیت با قانون جذب  یا راز می‌شنوید، احتمالا شاهد شخصی پرشور و هیجان هستید که آنچه را به نظر جادویی و غیرممکن می‌آید، توصیف می‌کند .برای دریافت پاسخ تمام سوالات خود در مورد قانونجذب، ساز و کار این سیستم به ظاهر جادویی و اینکه واقعا چگونه کار می‌کند، ادامه مطلب را بخوانید.

طرفداران قانون جذب به شما می‌گویند که رویاهای خود را به راحتی بدست می‌آورند و باور‌های مثبت باعث می شود که این اتفاق بیفتد. اما قانون جذب چگونه کار می‌کند؟ و چرا اینقدر مرموز است؟ در پایین راهنمای گسترده‌ای از جذب ارائه شده است.

 

این راهنما چه چیزی به شما میدهد؟

ساز و کار این سیستم به ظاهر جادویی را به شما نشان می‌دهد. پاسخ تمام سوالات خود را درباره‌ی قانون جذبدریافت می‌کنید و متوجه می‌شوید چطور کار می‌کند. در مورد دستاوردهای ممکن از طریق این سیستم، از جمله: عشق، پول و سلامت، همه چیز را می‌گوید. در نهایت، ما هر مرحله از قانون جذب را با تمرینات دقیق و دستورالعمل‌هایی برای اطمینان از موفقیت شما به شما تحویل می‌دهیم. بنابراین، به پشتی صندلی تکیه دهید، آرامش خود را حفظ کنید و آماده باشید تا همه چیز را درباره رمز و راز و سحر و جادو پشت سرتان بگذرانید!

 

چه چیزی یاد میگیرید:

قانون جذب چیست؟

قانون جذب چگونه کار می‌کند؟

3 آزمایش علمی قانون جذب

چگونه از قانون جذب استفاده کنید (و برای چه چیزی)؟

4 مرحله برای کار با قانون جذب

تمرین ها و نکاتی برای استاد شدن در قانون جذب

سوالات متداول در مورد قانون جذب

 

قانون جذب چیست؟

اپرا وینفری در مصاحبه‌ای با لری کینگ، توضیح داد که قانون جذب به موفقیت او در زندگی منجر شد. در واقع، اپرا اعتبار خود را از قانون جذب می‌داند. او تنها شخص معروف موفقی نیست که از این سیستم استفاده می‌کند. ویل اسمیت، جیم کری و آرنولد شوارتزنگر و… همگی با قانون جذب کار کرده‌اند و به موفقیت رسیده‌اند.

 

تعریف قانون جذب

باور کنید یا نه، قانون جذب یک آیین پیچیده‌ی سحر آمیز نیست که نیاز به آموزش رمز و راز یا دستور مخفی در یک مدرسه باستانی، داشته باشد. در واقع، قانون جذب یک اصل جهانی ساده و غیر قابل تغییر است.

قانون جذب چیستقانون جذب چیست

به قانون جاذبه فکر کنید

اگر اسکناسی از روی سقف پرت شود روی زمین می‌افتد. سعی کنید از نیمکت خود بپرید، سقوط خواهید کرد.جاذبه قانونی غیرقابل تغییر در جهان ماست. اعتقاد به قانون جاذبه مهم نیست – مهم این است که چیزها هنوز هم سقوط خواهند کرد و ممکن است پس از سقوط باز بیفتند. به هر حال اعتقاد به قانون جاذبه به شما امکان می‌دهد تا اتفاقی که خواهد افتاد را پیش‌بینی کنید و انتظارش را داشته باشید. قانون جذب نیز به همین شیوه عمل می‌کند.

چیزهایی که درون جهان ما هستند تمایل به مهاجرت به سوی چیزهای دیگر را دارند. ما از کلمه “چیزها” در اینجا استفاده می‌کنیم زیرا این قانون شامل افکار، احساسات، افراد، اشیاء و همه چیز دیگر که در جهان ماست، می‌شود.این یک اصل جهانی است، بنابراین برای همه چیز اعمال میشود.

به آن باور داشته باشید یا نه چیزی تغییر نمی‌کند؛ جذب همواره کار خودش را انجام می‌دهد. این یک اصل جهانی ساده است. با این حال، اگر آن را باور کرده باشید و با آن مواجه شوید، می‌توانید اتفاقی که برای‌تان می‌افتد را پیش بینی کنید و انتظارش را داشته باشید. آگاهی شما از قانون جذب می‌تواند بر زندگی شما تأثیر بگذارد.

 

قانون جذب چگونه کار میکند؟

درست همانطور که توضیح چرایی قانون گرانش پیچیده و دشوار است (مگر اینکه شما یک فیزیکدان باشید.)، چرایی قانون جذب نیز پیچیده است. در حقیقت، جاذبه هنوز هم رمز و رازی برای دانشمندان دارد. ما درک می‌کنیم که گرانش یا جاذبه  مانع از معلق ماندن ما و همه‌ی چیزهای دیگر در زمین می‌شود، اما توضیح اینکه دقیقا از چه ماده‌ای بوجود آمده، پیچیده است. قانون جذب بسیار مشابه آن است. اگرچه لزوما نمی‌دانیم چگونه تمام قوانین جهان هستی را  تعریف کنیم اما کارایی آنها را درک می‌کنیم. با خواندن ادامه مطلب درباره‌ی این قانون جهانی و نحوه اعمال آن روی زندگی خودتان یاد می‌گیرید.

 

 

رابطه شما با جهان هستی

برای درک قانون جذب، به دیدگاه‌ خود نسبت به رابطه‌تان با جهان هستی توجه کنید. به عبارت دیگر، باورهای‌تان را درباره‌ی چگونگی برقراری ارتباط با کائنات بررسی کنید. به نظرتان کائنات چگونه با شما ارتباط برقرار می‌کند؟ آیا اعتقاد دارید که می‌توانید محیط اطراف خود را تحت تأثیر قرار دهید تا آنچه می‌خواهید برای شما اتفاق بیفتد؟ یا باور دارید که شرایط، سرنوشت شما را تعیین می‌کند؟

برخی از افراد بر این باورند که محصولی از چیزهایی هستند که برای‌شان اتفاق افتاده است و معتقدند کنترلی روی زندگی خود ندارند. آنها باید بدانند که دارای یک کنترل درونی هستند. قانون جذب به این شیوه عمل می‌کند. حقیقت این است که افکار و احساسات شما بر حوادثی که در اطراف شما رخ میدهد تاثیر میگذارد. تغییر در دیدگاه و درک درستی از ارتباط شما با جهان هستی، می‌تواند شروعی باشد برای جذب چیزهای بهتر به زندگی شما.

 

این سحر و جادو نیست، علم است.

در این مرحله هنوز هم ممکن است اعتقاد داشته باشید این اصل جهانی – که جذاب به نظر می‌رسد –  جادویی و در نتیجه، غیر واقعی است. شاید این به این دلیل است که ما در مورد مفاهیم غیرقابل لمس مانند افکار و احساسات صحبت می‌کنیم. حداقل با گرانش، سیب پرتاب شده به هوا به زمین می‌افتد. ممکن است آن را درک نکنید، اما می‌توانید جلوه‌های بصری و فوری را تجربه کنید.

دشوار است تصور کنید که افکار و احساسات می‌تواند بر جهان اطراف ما تأثیر بگذارد. اما خوشبختانه، پیشرفت‌های تکنولوژی و علم ما را قادر می‌سازد تا به طور چشمگیری و بلافاصله اثرات افکار را تجربه کنیم. درست مانند تماشای سقوط سیب، آزمایش‌هایی وجود دارد که اثرات فوری افکار و احساسات را نشان می‌دهد.

باور کنید یا نه، حجمی از آزمایشات علمی برای اثبات این که اندیشه‌های ما به تنهایی اثرات فوری و ملموس بر خود و محیط اطراف‌مان دارند؛ انجام گرفته است. خوشبختانه، ما خلاصه‌ی برخی از مطالعات عمده را برای شما بیان می‌کنیم.

 

 

1- مدیتیشن گروهی

در تابستان 1993 در واشنگتن 4000 نفر 4 ساعت در هر روز برای کاهش جنایت و افزایش صلح و عشق مدیتیشن کردند. گروهی از دانشمندان و پژوهشگران تمام متغییرهای قابل تصور را در رابطه با کاهش جرم و جنایت طی 5 سال قبل از مدیتیشن گروهی را بررسی کردند. مانند(دما، رطوبت هوا و…) هیچکدام از اینها تاثیر محسوسی روی کاهش جرم و جنایت در واشنگتن نداشت.

 

نتیجه

در یک ماهی که مدیتیشن انجام گرفت 25 درصد جرم و جنایت در واشنگتن کاهش یافت.

بطور علمی ثابت شد که اندیشه ی گروهی مثبت می تواند روی تغییر رفتار بدخواهانه ی اشخاص اثر بگذارد.

 

2- آزمایش پیری

در سال 1979 مطالعه ای روی افراد 70-80 ساله انجام شد. و تفاوت بین به خاطر آوردن جوانی و تجسم و دوباره تجربه کردن جوانی بررسی شد.

گروهی درباره ی روزهای جوانی صحبت می کردند و گروه دیگر وانمود می کردند جوان هستند و مانند جوانان فعالیت می کردند.

 

نتیجه:

علائم سالخوردگی در کسانی که بدن خود را جوان تصور کردند معکوس عمل کرد!

قدرت بینایی و شنوایی: بهبود یافت.

فشار خون: پایین آمد.

ورم مفاصل: کاهش یافت.

در کل عملکرد بدنشان بهتر شد.

 

صرفا به خاطر تصویر سازی جوانی خود، جسم سالخورده آنها در واقعیت، معکوس عمل کرد. این اتفاق را قوه ی تخیل و اندیشه ی آنها ساخته بود.

 

3- آزمایش آب

آزمایش مشهور دکتر ماسارو ایموتو

تفکر یا خواندن کلماتی مانند: عشق، شادی، صلح، نفرت، ترس، عصبانیت و… بر آب و بعد از آن منجمد کردن آن و عکس گرفتن از بلورهای یخ.

 

نتیجه:

کلماتی مانند عشق، شادی، صلح: بلورهایی متقارن و زیبا تشکیل داده بود.

کلماتی مانند نفرت، ترس، عصبانیت : بلورهایی از هم گسیخته و شکسته ساخته بود.

قصد ما می تواند جهان پیرامون ما را تغییر دهد.

 

چگونه و برای چه چیزی از قانون جذب استفاده کنیم؟

 

اکنون که شما  درک کرده اید قانون جذب چگونه کار می کند، بیایید درباره ی راه هایی که می توانید از آن برای بهبود زندگی خود استفاده کنید صحبت کنیم.

 

چگونه عشق و روابط را آشکار کنیم؟

 دومین دلیل محبوبیت قانون جذب در بین افراد، اطلاع یافتن از روشی برای جذب عشق واقعی است. پیدا کردن  شریک زندگی برای داشتن یک رابطه ی ایده آل و دوست داشتنی می تواند به عنوان یک بازی ناامید کننده که شما نمی توانید در آن برنده شوید، ظاهر شود. خوشبختانه قانون جذب  ابزاری عالی برای یافتن عشق است. از آنجا که قانون جذب به معنای کار بر روی خود و خواسته های شماست، به طور ذاتی شما را جذاب تر می کند وبه شما دیدی واضح از چیزی  که می خواهید  و در زندگی به آن نیاز دارید؛ می دهد.

 

چگونه با قانون جذب به بهبود سلامت خود کمک کنیم؟

اکثر مردم از قانون جذب برای رسیدن به سلامتی استفاده نمی کنند، اما همانطور که در نتایج آزمایش پیری متوجه شدید، قانون جذب واقعا  ابزاری عالی برای جذب سلامتی است. از آنجا که قانون جذب با اندیشه ها و افکار کار می کند، بر روی واقعیت فیزیکی ما تأثیر می گذارد، همین حالا ممکن است بدون اینکه بدانید، در حال جذب بیماری به زندگی خود باشید.  یادگیری در مورد قانون جذب به شما کمک می کند تا بدانید  افکار شما تاثیر مستقیمی بر کل دنیا دارند ( از جمله کشتی هایی که در آن سفر می کنید.) نگرش خوب به بهبود سلامت شما کمک می کند و قانون جذب می تواند کمک کند تا بیش از آن را بدست آورید.

 

 

از بیداری روحانی استفاده کنید

با توجه به ماهیت خود، قانون جذب شما را به سطوح بالا و معنوی وجودی متصل می کند. وقتی شروع به تمرین تکنیک می کنید، دیدتان  از جهان عادی فراتر می رود و جهانی جدید و روشن تر را می بینید. نیروی معنوی درون شما به همه چیز اطرافتان متصل است. قانون جذب نشان می دهد که شما به همه چیز متصل شده اید و همه چیز به شما متصل است. با ریتم های جهان هماهنگ شوید.

 

حتی سرگرم کننده هم هست

نتایج استفاده از تکنیک های قانون جذب تنها بوسیله ی تصورات شما محدود می شود.(طبق قوانین فیزیک ما نباید پرواز کنیم، اما خیلی وقت است که با استفاده از هواپیما پرواز می کنیم.) شما می توانید در زندگی خود چیزهای بی پایانی را جذب کنید. از چیزهای عملی مانند«جذب پارکینگ خوب» که همیشه یک پارکینگ عالی برای شما فراهم می کند گرفته تا «تماس با ماجراجویی» که شما را به صورت تصادفی برای کشف دنیایی جدید دعوت می  کند.

 

مرحلهی کار با قانون جذب

در حال حاضر، شما درک کردید قانون جذب چگونه کار می کند و چگونه می توانید از آن در زندگی خود استفاده کنید. پس حالا وقت شروع تمرین تکنیک ها است. در این بخش،از فرایندی 4 مرحله ای برای تبدیل رویاهای خود به واقعیت آگاهی خواهید یافت. در هر مرحله، اهمیت آن و چگونگی حصول اطمینان از این که شما آن را درست انجام می دهید توضیح خواهیم داد.

 

قبل از اینکه شروع کنید:

امکان جذب با قانون جذب فقط با تخیل شما محدود می شود. بصورت ذهنی شروع کنید. مهم است که وقت خود را صرف فکر کردن در مورد این روند کنید: جایگاه فعلی شما در زندگی، و جایی که می خواهید به آن برسید را در نظر بگیرید.

پایه قانون جذب این است که باور کنیم واقعا کار می کند. ابتدا تکنیک های مربوط به چیزهای کوچک را امتحان کنید. برای اینکه این احساس را در خود ایجاد کنید که قانون جذب می تواند روی زندگی شما اثر بگذارد ابتدا چیزی کوچک و جزئی که احتمالا ممکن است را انتخاب کنید.  اگر شک دارید، آن را با چیزی ساده تر تست کنید – این اولین قدم برای تسلط بر قانون جذب است! چیزهای کوچک می توانند شامل: نقاط پارکینگ، پیدا کردن تصادفی پول، شنیدن خاطره یک دوست قدیمی از زبان دیگران، باشند. اینها برای شروع بسیار عالی هستند چون باور آنها راحت است. پس از نتیجه گرفتن، اعتقاد شما به قانون جذب بیشتر خواهد شد و می توانید به چیزی بزرگتر فکر کنید. بیایید از فرایند 4 مرحله ای استفاده کنیم تا رویاهای شما را از خیال به واقعیت تبدیل کنیم.

 

مرحله 1: تصمیم خود را بگیرید

تصمیم گیری در مورد آنچه می‌خواهید اولین و مهم ترین گام در قانون جذب است. شما نیاز به دیدی کلی از میل خود دارید. اینکه آیا شما مایل به جذب چیزی جزئی هستید، یا به دنبال تعمیراتی عظیم در زندگی خود هستید. در مورد آنچه واقعا می‌خواهید فکر کنید.

وقتی این چیز جدید را در زندگی خود تصور می‌کنید، آن را به طور کامل و با هر  پنج حس خودتان تصور کنید.  بعد از این که این چیز جدید را به صورت واضح مجسم کردید؛  به مراقبه‌ای آرام بپردازید. این چیز می‌تواند یک هدف ساده مثل پیدا کردن اسکناس 10 هزار تومانی یا یک هدف اساسی مانند یافتن عشق واقعی در خیابان باشد. این هدف جدید را با هر بخشی از وجود خود احساس کنید.

تصور کنید که این چیز جدید ظاهر  شده است و همانطور به نظر می‌رسد که می‌خواستید،

فکر کنید هنگامی که این چیز جدید در زندگی شما ظاهر شود  چه احساسی دارید؟

 دلتنگ می‌شود؟

احساس آرامش می‌کنید؟

احساس رضایت و شادی می‌کنید؟

احساس انرژی می‌کنید؟

 

آن چیز را در ذهن خود واقعی تصور کنید. فقط روی دریافت این چیز جدید تمرکز نکنید، به زندگی خود بعد از دریافت هم فکر کنید. تصور کنید که چگونه جهان شما را تغییر خواهد داد.

گام اول مهم است، زیرا ذهن و بدن خود را آماده می‌کنید تا آنچه را که می‌خواهید دریافت کنید. مغز ما تفاوت بین واقعیت و تخیل را نمی‌داند. هنگامی که شما به طور کاملا تخیلی، چیزی را احساس می‌کنید، مغز شما بدن‌تان را به حرکت می‌اندازد. ماهیچه‌ها، جریان خون، قلب، ریه ها و هر بخش از بدن‌تان را در آنچه که تصور می‌کنید درگیر می‌کند. انجام تمرین تخیل، شما را با خواسته‌های خود هماهنگ می‌کند. جسم و روحتان را برای دریافت هر آنچه که در تلاش برای جذب آن هستید، آماده می‌کند. ممکن است ساده به نظر برسد، اما گام اول راهکاری برای روشن کردن انرژی قانون جذب است.

 

مرحلهی کار با قانون جذب را بزودی در سایت نیک جذب خواهید خواند.





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: